-
Назвати аналізоване слово
-
Вказати кількість складів, визначити, які з них закриті, які - відкриті
- Вказати наголошений склад
- Зробити звуковий запис слова
- Назвати голосні звуки, особливості їхньої вимови
- Назвати і охарактеризувати приголосні звуки, особливості їхньої вимови
- Вказати кількість звуків у вимовленому і кількість букв у записаному словах, прокоментувати співвідношення між ними
- Назвати аналізоване слово
- Вказати його лексичне значення в контексті
- Назвати інші лексичні значення слова (якщо воно багатозначне)
- Визначити у прямому чи переносному значенні вжите слово
- Назвати синоніми, антоніми (якщо є)
- Охарактеризувати стилістичні властивості слова
- Вказати походження слова
- Вказати, до якої групи за сферою вживання і поширеність належить слово
- Навести аналізований текст
- Визначити комунікативні завдання тексту
- Вказати сферу застосуваннятексту, мовленнєву ситуацію, жанр висловлювання
- Обгрунтувати форму викладу змісту (діалогічна, монологічна)
- Назвати характерні особливості висловлювання
- Вказати мовні особливості тексту (стилістично забарвлені мовні засоби)
- Зробити висновок про належність тексту до того чи іншого стилю
- Назвати аналізоване слово
- Змінюючи форму слова, виділити закінчення від основи
- Добираючи спільнокореневі слова, визначити префікси, суфікси, сполучні голосні звуки
- Вичленувати корінь (або корені)
- Назвати аналізоване слово
- Визначити його лексичне значення
- Порівніти його зі словом, від якого воно утворене, пояснити зміни у звуковому складі (якщо такі є)
- Встановити структурну та значеннєву різницю між обома словами
- Зробити висновок про спосіб творення налізованого слова